Thursday 17 December 2009

Boring

Just back from d meeting sukan with Zamali...activity rutin as usual sbelum bmulanya game...futsal autumn game sudah selesai then latest bdminton winter game...

30 org selected randomly secara bpasangan...yg skill hebat dgabungkan dgn yg kurang hebat...jadik every team nmpk balance n fair...objective sukan mmg dkhaskan tuk suka2, kalah menang blakang kira cuma yg menang dpt ler hadiah..

Dsini pelbagai activity djalankan Dan aku salah seorg yg mlibatkan diri terutamanya dlm slot sukan...bukan apa, hidup aku kt sini mmg 'kosong'...umpama lagu Dewa yg sntiasa didengari d Radio Era rentak music tkini....pergi kerja, balik keje, pas balik keje terus balik rumah, lepas balik rumah tunggu pulak mata ni smpi pedih baru la nk terlelap..bygkan pada waktu ini jam 10mlm, semua family aku sudah tidor...mungkin kerna penat dan x terdaya setelah mengharungi hari2 rutin yg jerih....

Cnclusion yg boleh aku buat pada waktu ini adalah "hidup aku mmg boring"....nasib baik ada anak2 yg mjadik penimbal kecerian aku seharian...rajin nuha main dgn ayah, rajin Adam gelak2 dgn ayah;)....

Akhir kata, aku bersyukur dikurniakan 2 cahayamata yg menambah seri hidup aku yg boring kala ini...sekian..

Mcm biasa, tunggu mata pedih then boleh lelap dan blayar smpi pagi pkul 4.....4.30am mcm biasa dan rutin aku bermula hidup aku yg amat2 boring ini...

"Sesungguhnya manusia itu hidup dlm kerugian...."

Siapakah yg rugi itu?!!!,,

Hmm, jawabnya "aku la salah seorang"....

Ada juga org putih ckp "never look back with regret".....hmmm kdg2 terpikir dua kali pulak pkara ni...apa2 pun smoga aku dan diri aku ini tabah dan cekal kerna aku adalah seorg ketua keluarga yg harus memimpin dan terpimpin....hehe...melalut lak aku mlm ni...

Tp ini lah reality hidup aku yg pada saat ini masih tnggal jauh terbelakang.....but never forget setiap kejadian dberi pilihan mgubahnya...insyaAllah...

"aku yg boring, baru pkul sepuluh kena tido"


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: