Thursday 31 December 2009

Gaji RGS

Kehidupan d bumi Sheffield ini umpama kais pagi mkn pagi, kais petang mkn smpi sok pagi...hehe;)....begitu la lumrah hidup d perantauan ... Baru tak dtg sehari keje dah kena cut £35 ..pergh bnyk tu, lepas la gk pmpers n susu anak stengah bulan...huhu

Saat ini kami telah survive setahun 2 bulan dan 10 hari..pejam celik amat cepat masa berlalu.....perkara ini mgingatkan factor USIA yg smakin meningkat yg tiada hentinya...MasyaAllah...

Akhir tahun ini aku berazam buang tebiat lama, buat pkara baru...hehe, bnyk klemahan yg harus dperbaiki Dan patutnya dielakkan tuk tahun hadapan...insyaAllah..

My new target, insyaAllah aku abis dstertation aku yg lapok dbuai mimpi ni...lama dah rasanya...tiba waktu aku pkirkan masa depan yg tidak tahu kmana halanya..

Ya Allah berikan la aku kekuatan ini.........

Amin..


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wilkinson St,Norton,United Kingdom

No comments: