Tuesday 15 June 2010

Cubaan d dunia

Alhamdulillah kali skali lg berpeluang entry satu lagi perihal yg menimpa keluarga kami di dunia asing ikan masin!!..

Pagi ahad lepas selepas pulang dr carboot 'hillsborough' sempat la layan world cup recorded yg x smpt2 nk tgk sblm ni...habis 1st half teringat lak nk bwk adam n nuha jalan2 d sekitar city...

Sesudah sejam masing2 bersiap terus sajek k Sheffield chatedral just nk ambik2 gmbar especially for Addawiyah sbelum pulang k Malaysia...sambil tu smpt juga Adam n nuha berkejaran dgn penuh hati yg riang...Ada juga air pancut yg lg memeriahkan hati anak2 kami...

Asyik leka ambil gmbar tiba2 batery camera pun habis dan terus Aku simpan dlm 'handbag'...tah cmner nk djadikan cerita hujan turun renyai2 lantas ku paut anak2 ditutupi rapi gah jauh dr tkena hujan...

Lokasi seterusnya terus mampir k arah 'charity shop' atau dkenali sbg 'charity hearth disease foundation'..sambil2 shopping sambil2 ber'charity'...

Setelah setengah jam lebih kurang, aku Dah mula kurang minat meneroka brg2 d shop itu lantas Adam ku dukung keluar dr shop...tiba2 mama telepon dr mesia btanya khabar...Dan Dan ketika ini lah seorng yg bernama 'pencuri', 'pencacai', 'penajis', dan segala 'pen' merembat handbag wife aku...yg bestnyer siap adawiyah, Aku n wife x prasan langsung lak tu....huhu, ni dinamakan takde rezki...

Kesian mmg kesian, kesian pd wife aku kesian pd aku...dan tmbah lagik kesian camera Adawiyah pun turut 'burn' skalik...hampeh ler...insyaAllah ada rezki Aku gnti suatu hari nanti...ya Allah kuatkan la Dan tabahkan hati hamba mu ini....

N to be continued,,,,,,


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Broomspring Close,Norton,United Kingdom

No comments: