Saturday 5 June 2010

Life is so short

Alhamdulillah tika ini aku selamat terbaring d kamar yg menjanjikan tidur yg lena..sungguh empuk double duvet ni mgurangkan rasa letih spanjang hari..belum sempat mlelapkan mata terus aku capai iPhone tuk melukis sedikit coretan yg terpikir dlm hati...

Hari ini kami skeluarga pergi k carboot 'twin oak' which is j29...mmg pancit cz kete parking pun jauh tambahan stall carboot pun beratus..nak habiskan suku pun pkir berpuluh kali mmandangkan weather pun amat terik smpi kering anak tekak...aku lihat anak2 pun kurang selesa then aku tambah x slesa...nasib baik dah sparuh jalan langit terus mendung mlindungi matahari...Alhamdulillah btambah pnjang ler kaki berjalan...

InsyaAllah 27hb jun ni Adawiyah pulang k Malaysia...pejam celik dah 1/2 year dia dah mjaga Adam & nuha...lega hati aku n isteri tersayang spanjang dia berada dsini...after this date bukak kamus baru which is tinggal kami berempat sajek..'Ya Allah permudahkan lah urusan hamba mu ini'....sesungguhnya aku akan pastikan anugerah mu ini ku jaga sebaik mungkin...insyaAllah ..

Then, to be continued........


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:A61,Norton,United Kingdom

No comments: