Tuesday 6 October 2009

Mr. RAC come again!!!














Semalam satu peristiwa yg memenatkan sebab aku tidak mencapai sebarang objektif yg telah dirancang....awal pagi aku dah gegar bro Mizi supaya hntar aku k rumah Abg rizal...then kitaorg check d nearest kedai 'Chalenger' namanya...mmg hrga dia pun chalenge gk la...part barang sajek dah £200 pound...x tau la bape dah kn 'makan' tu...ni belum pulak 'workmanship'..."confirm kena 'sesah' £60 sejam as labour charge!!!!"....pergh sini mmg mahal labour dia...jadik kalu sesapa nk keje sini, jadik mechanics!!!, mmg boleh idup la...;)...hehe ...

After that, Abg rizal bwk aku ngan BMW 520i dia carik sparepart tmpt lain...hasil nyer?!!!...aku hanya dpt merase naik kete BMW 5 series yg 'gagah perkasa' d mata pndangan aku...bisik hatiku, "kalu la bapak aku cop duit, dah tentu aku minta satu cam ghini!!"..hehe, ni hanya gurauan yg sentiasa bermain2 di kepalaku tika ini...

Lantas, keputusan telah aku buat panggil la Mr. RAC 'tow' kete aku smpi garage Reza Autos!!!...mamat reza ni pun satu hal, bila kete aku smpi jek garage, dia tah kemana...pening kpala aku tgk...style mcm "mat ganja" tp apa boleh buat time ni..!!!aku still kn reduce cost repaiir, sebab bnyk pkara2 lain yg menanti selain 'power steering' aku yg leaking ni...
-- Posted from my iPhone

No comments: